Najväčší výber kočíkov
0948 633 747 (Po-Pia: 8-15 hod)
Overené zákazníkmi
Košík
AKCIA: pri objednávke nad 50€ získate od nás darček USB LED lampu + zľavové kupóny: 10% zľavu na nákup LED panelov a LED žiaroviek + ďalších 10 zľavových kupónov.
Pri kúpe kombinovaného kočíka detský fusak len za 6.95€. Do poznámky uveďte AKCIAFUSAK
Kategórie produktov
Kočíky FB
Doprava zadarmo
Tento eshop odporúča Katka Koščová
Naj výber: LED žiarovky, LED pásiky, LED reflektory

1. Reklamácia nového doručeného tovaru

Ihneď po doručení si skontrolujte obsah balíka (ideálne pred kuriérom/zamestnancom pošty).
V prípade, že je obsah poškodený spíšte s kuriérom záznam o škode. Taktiež nás ihneď telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 alebo 0904 403 603 (8-16hod).
V žiadnom prípade sa obal zásielky nesmie vyhadzovať kým nie je správne nafotený, považuje sa to ako porušenie obchodných podmienok a ako neumožnenie obhliadky a reklamácia sa zamieta, pretože nebolo možné posúdiť, či škoda vznikla pri preprave.

Fotografie zašlite na reklamacie@svetkocikov.sk a taktiež aj na tieto emaily podľa firmy ktorá Vám balik doručila:

  • kosice@sps-sro.sk (UPS, Slovak parcel)
  • reklamacie.sk@dhl.com (DHL)

Do emailu uveďte číslo balika + fotogafie  poškodeného tovaru a aj krabicu, výplň, bublinky, kartón a štítok kde je uvedený čiarovky kód a symbol POZOR KREHKÉ

Fotografie musia mat malú veľkosť (do 1MB) aby sa Vám email nevrátil späť. 

Doručenie poškodeného tovaru je možné reklamovať len do 24hod od doručenia inak dopravca reklamáciu zamietne.

Krabicu + výplne si odložte pre prípadne reklamačné konanie s kurierskou firmou.

 

2. Reklamácie používaného tovaru

Najskôr nás telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 následne s Vami dohodneme další postup.
Adresa na zaslanie reklamovaného tovaru:

eLED s.r.o.
Štefánikova 64
085 01 Bardejov

Do obálky vložte sprievodny list kde uvediete:

  • Opis problému
  • číslo objednávky + meno a priezvisko na aké bola objednávka vytvorená
  • spiatočnú adresu 
  • telefónne číslo
  • sprievodny list nám pošlite aj do mailu reklamacie@svetkocikov.sk (do predmetu napíšte číslo objednávky - Reklamácia)