Najväčší výber kočíkov
0948 633 747 (Po-Pia: 8-15 hod)
Lacné respirátory FFP2 CE
Košík
AKCIA darčeky pre Vás. Pri nákupe nad 299€ dostanene zadarmo VIP kartu. Naviac každy zákazník dostane 10% zľavu na nákup LED panelov a LED žiaroviek + rôzne zľavové kupóny.
Pri kúpe kombinovaného kočíka detský fusak Springos len za 6.95€. V košíku zadajte zľavový kod AKCIAFUSAK
Kategórie produktov
Kočíky FB
Doprava zadarmo
Tento eshop odporúča Katka Koščová
Naj výber: LED žiarovky, LED pásiky, LED reflektory

1. Reklamácia nového doručeného tovaru

Ihneď po doručení si skontrolujte obsah balíka (ideálne pred kuriérom/zamestnancom pošty).
V prípade, že je obsah poškodený spíšte s kuriérom záznam o škode. Taktiež nás ihneď telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 alebo 0948 633 747 (9-15hod).
V žiadnom prípade sa obal zásielky nesmie vyhadzovať kým nie je správne nafotený, považuje sa to ako porušenie obchodných podmienok a ako neumožnenie obhliadky a reklamácia sa zamieta, pretože nebolo možné posúdiť, či škoda vznikla pri preprave.

Fotografie zašlite na reklamacie@svetkocikov.sk a taktiež aj na tieto emaily podľa firmy ktorá Vám balik doručila:

  • kosice@sps-sro.sk (UPS, Slovak parcel)
  • reklamacie@dpd.sk (DPD)

Do emailu uveďte číslo balika + fotogafie  poškodeného tovaru a aj krabicu, výplň, bublinky, kartón a štítok kde je uvedený čiarovky kód a symbol POZOR KREHKÉ

Fotografie musia mat malú veľkosť (do 1MB) aby sa Vám email nevrátil späť. 

Doručenie poškodeného tovaru je možné reklamovať len do 24hod od doručenia inak dopravca reklamáciu zamietne.

Krabicu + výplne si odložte pre prípadne reklamačné konanie s kurierskou firmou.

 

2. Reklamácie používaného tovaru

Tovar ktorý chcete reklamovať je potrebné zaslať predajcovi. Najskôr nás telefonicky kontaktuje na čísle 0905 444 534 následne s Vami dohodneme další postup.
Adresa na zaslanie reklamovaného tovaru:

eLED s.r.o.
Štefánikova 64
085 01 Bardejov

Do obálky vložte sprievodny list kde uvediete:

  • Opis problému
  • číslo objednávky + meno a priezvisko na aké bola objednávka vytvorená
  • faktúru
  • spiatočnú adresu 
  • telefónne číslo
  • sprievodny list nám pošlite aj do mailu reklamacie@svetkocikov.sk (do predmetu napíšte číslo objednávky - Reklamácia)